perjantai 12. syyskuuta 2014

Mitäs sitten askartelisi? - What to paint next?


Hiljaisuuteni aikana ehti sattua ja tapahtua. Käväisin muiden tapaan Asuntomessuilla. Mieleenpainuvinta siellä taisi olla tämä matto: tuon ottaisin. Ja ehkä tahtoisin tehdä jotain tuollaista? Maton tekijä on ilmeisesti  http://www.sinuksi.fi/

While I was on my break, a few things happened. Like going to the Asuntomessut 2014- home fair. I think the most memorable item there was this crocheted rug I wouldn't mind having. May even need to get working on it. This one was made by http://www.sinuksi.fi/



Kun matto valmistuu, voin siirtyä tämän peitteen neulomiseen. 

Once I'm done with the crocheing I can move on to this throw. 





Ostin aikoja sitten ihanan oven, joka on odottanut paikkaansa. Ehkä siitä voisi tulla tällainen pöytä? tai ehkä lampunjalka?

Quite some time ago I bought a lovely door, maybe it could turn into a table such as this? Or a lamp like those bedside ones?


Toisaalta tämäntyyppinen lamppu on kutkuttanut jo pitkään, äkkiäkös tämän?

On the other, I have been visioning lamps similar to this one for a year or two?


Kaitaliinana käytetty lankkuja, aikas kiva idea sekin.

I also liked the use of the planks as a table runner.



Mutta jos en jaksa ryhtyä mihinkään askarteluhommiin, voisin googletella, mistä tämän maton saisi. Ihanat pupunjäljet! 

But if I can't be bothered to start any of these projects, I could always just google to find this rug with the cute bunny footprints! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...